اویلاق

متن مرتبط با «نمي دانم چرا» در سایت اویلاق نوشته شده است

نمی دانم چرا

  • نیلوبلاگ

    نمی دانم چرا به این سخن امام صادق بی توجه هستیم : مایه زیبایی خاندان ما باشید . مایه زشتی و عیب خاندان ما نباشید. xa0اصلا به این سخن عمل نمی کنیم بعدش هم اسم خودمان را شیعه گذاشته ایم . از کجا می فهمم که به این سخن گهر بار عمل نمی کنیم ؟با دیدن قممه زنی و تیغ زنی و ... مگر عزاداری معمولی چه عیبی دارد که ما آنها را رها کرده و این راه را انتخاب کرده ایم اصلا تا حالا توجه کرده ایم که با قمه زنی و... سبب بدبینی مردم جهان به شیعه می شویم ؟ نه کجا توجه کردیم اگر توجه می کردیم که وضعمان این نبود. عزادا...

    ادامه مطلب